عکسهایی از خطّه فریومد / فرومد

زیر مجموعه وبلاگ خطّه فریومد / فرومد ( تاریخی ، علمی ، فرهنگی )

عکسهایی از خطّه فریومد / فرومد

زیر مجموعه وبلاگ خطّه فریومد / فرومد ( تاریخی ، علمی ، فرهنگی )

وصیّتنامه شهید حسن اکبریان

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

بسمِ ربّ الشّهداء

درود بر رهبرِ کبیرِ انقلابِ اسلامی ایران امام خمینی

وصیّتنامه حسنِ اکبریان که در راهِ اسلام جانِ خود را نثار کرد .

ملّت شهیدپرور من در راهِ خداوند و اسلامِ عزیز قدم نهادم تا شاید با این قطرۀ خون ، من بتوانم درختِ اسلامِ عزیز را آبیاری کنم .

پدرجان و مادرجان شما امانتی در دست داشتید و او را بزرگ کردید و این امانت را به صاحبش برگرداندید و همیشه دعایِ خیرِ شما این باشد که خداوند قبول کند و نشاید پدرجان در موردِ شهیدشدنِ من ناراحت بشوید که دشمن از ناراحت­شدنِ شما از فرصت استفاده می ­کند ولی گریه­کردن اشکالی ندارد چون شرکت در حماسه و روحِ هماهنگی من و نشاطِ من دارید .

من برای شما ملّت عزیز باید بگویم که : در این موقعِ اسلامی شدنِ کشورِ ایران لیاقتِ این را داشتیم که بیاییم در راهِ اسلام در سربازی نبرد کنیم با مزدورانِ بعثی و در این راهِ مقدّسِ اسلام کُشته بشویم . به گمانِ خودم شاید لیاقتِ این کار را هم داشته­ ایم .

پدرجان من که الآن به خدمتِ مقدّس سربازی آمده­ ام و تنها نبردِ من جهادِ در راهِ اسلام است و ای کاش جانِ دوباره­ ای می­ داشتم و در راهِ اسلامِ عزیز با مزدورانِ عراقی می ­جنگیدم .

شما ملّت شهیدپرورِ ایران فقط تنها پشتِ جبهه­ ها را نگه دارید که دستِ اجانب از آستین در نیاید و در کشور وحدتِ ما را به هم نزند و شما ملّتِ عزیز هوشیار باشید . خدا حافظِ همگی شما .

وَ السّلامُ عَلیکُم وَ رَحمَۀُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ   

تاریخ 16 / 11 / 1359

تقدیمی از سربازِ اسلام شهید حسنِ اکبریان

تاریخ شهادت ـــــــــــــــــــ

درود بر رهبرِ کبیرِ انقلابِ اسلامی امام خمینی که نگذاشت ما در خوابِ غفلت باشیم و ما را از این خوابِ سنگین بیدار کرد و این در راهِ مقدّس اسلام گام نهادیم .

مرگ بر آمریکای جهانخوار و صدّام آمریکایی که کشورِ ما را به فساد کشیده بود .

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

10 / 5 / 1362

باسمه تعالی

به نامِ الله یاری دهندۀ مستضعفان و به نامِ کسی که ما را به راهِ اسلام هدایت فرمود .

وصیتنامۀ خودم را می­ نویسم ـ حسنِ اکبریان گروهبان دوم

سلام بر رهبرِ کبیرِ انقلابِ اسلامی ایران امام خمینی راهبرندۀ جهانیان

من این لباسِ مقدّس سربازی را می ­پوشم و به جبهۀ حقّ علیه باطل می ­شتابم تا شاید بتوانم اسلام را از چنگالِ این کافرانِ بعثی و ابرقدرتها در بیاورم و من می­ روم تا ندای لبّیک یا خمینی را در جبهه­ ها سربدهم و همچون یک سربازِ اسلام بجنگم و به شما وعدۀ پیروز بودن را می ­دهم و  ان شاء الله به زودیِ زود آنها نابود خواهند شد و پرچمِ اسلام در سراسرِ جهان برافراشته خواهد شد .

باید بگویم که : هر فردِ مسلمانِ مسئول [ است ] که به جبهه بیایند و بر علیهِ کفّارها بجنگند .

باید بگویم که : راه ، راهِ الله است و  نشاید که راهِ شیطان را پیش بگیرید . ان شاء الله امیدوارم که راهی که می­ روید راهِ الله باشد .

پدرجان مقدارِ 10000 تومان که از دایی حسین می­ خواستم ، مقداری از آن باقی مانده ، در حدودِ 6 یا 7 هزار تومان است که باقی مانده و شما بگیرید و برای خودت خرج کن .

خدا حافظ ، دیگر عرضی ندارم جز سلامتی

به امیدِ برافراشته شدنِ پرچمِ اسلام در سراسرِ جهان

درود بر رهبرِ کبیرِ انقلابِ اسلامی ایران امام خمینی

مرگ بر آمریکا و شوروی و عراقِ صهیونیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد