عکسهایی از خطّه فریومد / فرومد

زیر مجموعه وبلاگ خطّه فریومد / فرومد ( تاریخی ، علمی ، فرهنگی )

عکسهایی از خطّه فریومد / فرومد

زیر مجموعه وبلاگ خطّه فریومد / فرومد ( تاریخی ، علمی ، فرهنگی )

وصیّتنامه شهید محمّد ابراهیم عزیزى‎

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وصیّتنامه محمّد ابراهیم عزیزى

« ... أَلا بذِکْرِ اللهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ . »

( رعد ، 13 / ٢٨)

 دل آرام گیرد به یادِ خداى

‏با شهادتِ خویش شهادتینم را بر صفحۀ خونبارِ تاریخِ اسلام مى ­نگارم که :

اَشهَدُ اَن لا اِله اِلّا الله وَ اَشهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً رَسولُ الله .

وَ اَشهَدُ اَنّ عَلیّاً وَلِىُّ الله وَ اَشهَدُ اَنّ الخمینى نایبُ الامام و امامُ امّت الاسلام .

درود بر مهدى و سلامى از راهِ دور از میانِ آتش و خون بر امام خمینى

و به یادِ شهداى گلگون کَفَنِ انقلابِ اسلامى که با خونِ خود اسلام را زنده و ما را هم به راهِ واقعى رهنمون شدند .

پدر و مادرم ، برادران و خواهرانم !

بدانید که راهى را که انتخاب کرده ­ام با آگاهى کامل بوده است و براى دفاع از اسلامِ اصیل و میهنِ اسلامى براى مقابله با کفّارِ جهانى برآمده ­ام و پیروِ راهِ الله هستم و تا آخِرین قطرۀ خونم از اسلام دفـاع مى ­کنم . والسّلام

پدرجان و مادرجان !

از اینکه هدیه ­اى ناقابل را به پیشگاهِ خداوند ارزانى داشته ­اید مبادا غمگین باشید .

مبادا از براى شهادتِ من در هدفِ اسلامیتان خدشه ­اى وارد شود .

مادرجان !

از تو مى­ خواهم چون من فرزندانى تربیت کنى که در راهِ رسیدن به الله هر سختى را تحمّل کند .

مادرجان !

شیرت را بر من حلال کُن ، مرا ببخش ، به خاطرِ نافرمانیهایى که کردم .

پدرجان !

زحماتت را ، زحماتِ شبانه روزیت را بر من حلال کن و برایم دعا کن .

برادران و خواهرانم !

مرا ببخشید . خیلى من با شما بدرفتارى کردم . ببخشید این برادرِ همیشه حقیرتان را .

و تو برادر على­ جان و هادى­ جان و حسین­ جان !

سنگرِ مدرسه را حفظ کنید و همواره بکوشید که براى آیندۀ این مملکت لااقلّ مردى مفید باشید ما که عُرضۀ آن را نداشتیم .

اى دوستان و اى همرزمان !

دست به دستِ همدیگر بدهید و دشمنِ اسلام و بشریّت را نابود کنیم .

در صورتِ شهیدشدن در بهشتِ رضا دفن نمایید .

وَ السّلامُ عَلَیکُم وَ رَحمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ

عزیزى ـ امضا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد